Resan till mamma!!

Onsdagen den 19.10 åkte vi på eftermiddagen iväg mot södra Finland. Och kom fram på natten 22.45 till mamma. Hon frågade om jag ville ha nånting så sa jag att en kopp kaffe skulle nog passa. När vi satt och drack kaffe så bulldrade det till. Så det var åska en bra bit av vägen för oss, men vi såg bara att det blixtra. :)

På torsdagen var jag och älsklingen med mma till en massa affärer, men jag hittade inget jag skulle ha biljat handla. Såg nog på en massa, men inget som jag just då skulle ha viljat ha. Skulle nog ha viljat ha en ny telefon, men jag tänkte att det finns viktigare saker att tänka på då man bor i egen lägenhet. Så telefonen får vänta! :) På kvällen var vi och hälsade på hos min bror och på samma fick jag se brors sonen som nu är 4månader.

Fredagen gick till att jag först klippte håret på mina bröder. Varefter jag åkte till en kompis som jag lovat klippa håret på och hennes två årige son. :) Fast han som är två år är även min pojke. Det har vi kommit överens med min kompis. För vi var mycket tillsammans då han var liten. :) Hos henne satt jag i 4timmar. :) Jag fick ju leka med lilla R. :) Han satt nog så stilla då jag klippte hans hår. :) Jag tog inte betalt av min kompis, men jag ville se hennes lilla kille på 3½månad och hela gänget då jag åkte dit. :)

Lördagen åkte vi till min farmor. Hon har flyttat från huset på landet in till byns centrum för att inte behöva vara ensam så vi hälsade på där innan vi åkte till min pappa. Honom skulle jag också klippa. :) Så jag har varit frisör hela helgen. :) Var även på kvällen till min bror pånytt. :)

Söndagen spenderade vi i bilen. Satt 6timmar i bilen för att komma hem. :) Så har min helg nu varit. :)

Kommentarer
Postat av: Eleonore- Vinn exklusivt halsband från Truly Me

Det låter som ni fick en mysig helg hemma hos din mamma! Synd att du inte hittade något att shoppa bara :)

Jo det är en bit till min familj så man träffar dem inte så mycket som man hade velat. Jag försöker åka dit varannan eller va tredje månad iaf :) Kram

2011-10-27 @ 10:31:45
URL: http://www.fika.med.nöjesgalaxen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0