Regnig dag

Usch vilket väder de har lovat nu mitt i allt. Bara regn och rusk, men såklart en kall vind där med. Jag gillar inte alls detta väder. Man som skulle vilja vara ute så skall det bara regna. :/

Detta är en bra dag att göra lite skoluppgifter i stället. Har börjat med ett grupparbete som vi skall lämna in i slutet av månaden, men jag vill som inte komma framåt med det heller. Man vill ju inte bara sitta vid en dator då man har huvudvärk, men man måste få klart uppgiften för det.

Var en sväng till biblioteket. Lånade två nya böcker jag skall läsa och efter det frågade jag efter en bok som jag visste att skulle ha med vårt grupparbete att göra, men så var den inte på detta bibkiotek, men de skulle få in den till imorgon. Skall bli roligt att läsa lite i den för den är skriven år 1928. :)

Kommentarer
Postat av: Eleonore

Usch låter inge vidare med regn- och ruskväder :( Du får komma hit där vi har sol än även om det blåser!

Mina dagar har varit kanon, varit så skönt att vara ledig. Nu väntar en jobbhelg sen hem igen och packa för flytt! Hoppas din helg blir kanon, några planer? kram

2011-10-07 @ 09:37:42
URL: http://www.fika.med.nöjesgalaxen.se/
Postat av: Eleonore

Usch förstår att det inte är kul. Speciellt inte när det blåser som du säger. Men så länge man får stanna inne så är det ganska mysigt ;)

Det blåste lite grann när jag var ute och jobbade men det gick bra. Nu är jag hemma och får njuta av ledigheten :)

Vi ska flytta in till stan här i Karlskrona där jag bor. Vi bor just nu 4km utanför :)

Hoppas din helg blev toppen! kram

2011-10-10 @ 15:35:32
URL: http://www.fika.med.nöjesgalaxen.se/
Postat av: Eleonore

Haha ja jag är en sån som gillar att baka. Brukar göra det minst en gång i veckan :D

Nu är jag ledig tills nästa fredag så det är skönt :) Flytten går förhoppningsvis nästa helg när jag är ute på jobb. Vi flyttar till en 3a på 82 kvm så ganska stort :D

Kram

2011-10-12 @ 18:06:26
URL: http://www.fika.med.nöjesgalaxen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0