Bloggpaus!

Nu har det varit en stund blogg paus, men kanske jag kommer igång igen. Har som inte varit hemma och när jag har varit det har det varit fullt upp med skolarbeten. :( Nu har jag fått undan flera uppgifter, så nu skulle det se ut som om man skulle ha lite fritid också. :)

Jag hade ju höstlov/studiefri vecka förra veckan. Så jag har bara jobabt början av veckan med ett grupp arbete som skall inlämnas imorgon senast, men nu har vi fått det klart med mitt par så det är undan. :) Så fick vi ett nytt grupparbete som skall vara klart nästa vecka, men nu har vi det klart från och med idag. :)

Från förra onsdagen till söndagen var vi en sväng till mina föräldrar. Åkte ner på onsdagen och kom hem på söndagen. Så man hade så fullt upp att träffa sina vänner så man hann inte sitta vid en dator där heller. :/ Men nu har jag återvänt hem och så skall jag försöka blogga mer. :)

Om 1½ vecka skall vi ut på inlärning i arbetet. Så man får lite se hur man orkar efter de. Skall vara på ett dagis i 6veckor så det skall bli roligt. :) Jag som så älskar barn. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0