Bloggandet!

Det har blivit en aningen lite bloggat nu denna veckan, men måste faktiskt säga att det ahr avrit en ovanligt stressig vecka i skolan nu. har haft som så fullt upp med uppgifter, läsandet till tent och sedan att hinna med att vad som är vad. :(

Skall försöka blogga mer bara jag får koll på allting igen. Har som så mycket som skulle måsta göras innan nästa onsdag, men nu kommer jag att hinna göra det när vi har hela nästa vecka studiefri vecka. Så jag har med andra ord ledigt en vecka. :)

Medeltalet kommer också lite sent, men bättre sent än aldrig säger de ju. :) Medeltalet var 6,71 fast jag inte mycket hade bloggat vecka 40. Ursäkta mej för det. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0