Praktiken

På måndagen börjar praktiken. :) Ser så fram emot det efter som vi skall tillbringa 6veckor på dagis. :) Med barn är det roligt och en person som jag är barnkär så jag kommer gilla praktiken massor. :)

Skall och hälsa på till dagiset imorgon. :) Skall vara där klockan 13.00. Så härligt att få åka dit och bekanta sig med personalen och lite kanske se runt hur det ser ut. :) Väntar så på denna nya period och att få vara med barn. :)

Vet inte vilka tider jag kommer att vara på dagiset, men vi måste säkert vara med om alla olika skift som man har på ett dagis. :) Kommer även att vara roligt att börja på ett dagis som praktikan. Läsa sagor för barnen och leka med dem. :)

Har förstått att jag kommer ha en trevlig handledare och att det kommer gå bra. :) Jag ser så fram emot hela perioden dessa 6 veckor med barn. :) Själv skulle jag vilja ha barn, men nu skall jag studera närvårdar yrket klart och sedan kan vi se på saken igen. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0