Hela veckan!

Har jobbat hela veckan 8.30-15.30. Det har varit riktigt trevligt att jobba ett och samma pass hela veckan. :) Har varit så energisk hela veckan på jobbet, men direkt man kommer hem säckar man ihop på soffan som känns en aningen konstigt. :)

Denna vecka har gått fort och det var ju andra praktik veckan nu. :) Oj oj så tiden bara springer iväg. Snart är det till och med jul. :) Har gjort så mycket under veckan så jag har knappt hunnit sitta och ta det lugnt. :)

På måndags morgonen var hela kommunen och en aning runt omkring utan ström så det var ju jätte roligt att stiga upp ur sängen i en mörk lägenhet. :) Och ännu mer roligt då man visste att man ville ha en kopp kaffe, men det gick inte att koka utan ström. :/ Samma hände även på måndags kvällen att vi var ytan ström. På morgonen var vi utan ström en halv timme, men på kvällen var det två timmar. :(

På tisdags kvällen var jag hem till svärmor och fixa hennes hår. :) Klippte och färgade det. Det gick bra och var nöjd med slutresultatet. :) Fick 20€ för att klippa och färga henne fast jag sagt att jag inte tar betalt för det. :) Hon skulle ut med jobbkamraterna och fira lillajul nu på fredagen. Alltså igår. :)

Onsdag och torsdags kvällarna var jag bara hemma, men var så slut så jag orkade inte sitta vid datorn något då. Så jag satt i soffan och kollade på tv. Då stickade jag även ett par stickasockan till. Kommer nog bild påå dem. :)

På fredagskvällen var jag på kaffe hos en jobbkamrat. En tjej som jobbar på dagiset där jag praktiserar. ;) Hon jobabr på samma avdelnings som jag är på och det var roligt att få sitta kväll med henne. :) Diskuterade studierna mina och så lite vardagsliga saker. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0