Första praktik veckan

Första praktik veckan förbi, men jag gillar nog så att vara på detta dagsi. :) Alla barn är så unika, men på samma sedan så gulliga. :) Alla i matbordet där jag siyyer äter nog sin mat så snällt och det är inget onödigt lekande i bordet. Det går så fint. :)

Efter denna vecka har jag fått en elak flunssa som bråkar med mej. Jag skulle inte vilja bli sjuk. Så det är därför man äter mandariner och andra frukter för att få vitaminer. Och så dricker jag massor med saft. Svartvinbärs saften är nog den bästa medicinen. :)

Veckan den har gått fort. Har som inte märkt heller hur fort den gick. :) Jag som är van att vara i skolan tre dagar av veckan så känns det som om jag inte märkt att jag var fem dagar denna vecka. Kan bara säga att på torsdagen var man en aningen trött och då somnade jag i soffan när jag kom hem. :)

I väntan på ny vecka och nya mål. Så har jag funderat en massa som man kan pyssla med barnen så innan jul. :) Så jag skall kolla med vårdarna på dagis om det passar att jag någon eftermiddag pysslar med barnen. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0