Duktiga jag!

Idag steg jag upp lite över halv elva, men jag tyckte jag kunde få sova en morgon lite längre. Hann koka kaffe och dricka det innan älsklingen åkte på jobb. :) Så jag hann inte mycket se av honom idag.

Men när älsklingen åkt på jobb satte jag mej med yrkesprovs pappren. För att bli något klokare innan nästa veckas fredag då vi skall till skolan och planera yrkesprovet. :)

När jag väl hade fått nog av alla fina svenska ord. Började jag städa. :) Jag dammsugade hela lägenheten. Eftersom ingen har hunnit med det under dessa senaste två veckorna och jag tyckte jag kunde göra det idag. :) Lyfte upp stolarna och kastade ut alla mattor. :)

Sedan funderade jag att jag säkert måste tvätta nå kläder denna helg också. Så jag satte igång tvättmaskinen. Så jag skulle hinna dammsuga innan den var klar. :)

Jag har även tvättat golvet och kylskåpets hyllor. För vi har en saftkanna som när man häller upp saft i ett glas så vill det alltod rinna under kannan via sidan. Så hyllorna i kylen var helt klibbiga. :) Så jag fick gjort det också idag. :)

Nu har jag övrigt en maskin med kläder som surrar i badrummet. :) Jag får nog vara stolt över dagens jobb och älsklingen får komma hem till det rena. :)

Kommentarer
Postat av: Eleonore

Va spännande med yrkesprov, vad är det man får göra på ett sånt på din utbildning?

Det är bra, man får ta det som det kommer! Kanske inte det mest ultimata nu när du studerar :) Jo vi har planer på att få barn inom en snar framtid :)

Kram

2011-11-21 @ 10:39:45
URL: http://www.fika.med.nöjesgalaxen.se/
Postat av: Millah - nybliven mamma till Amilia ♥

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2011-11-24 @ 00:39:10
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0