Anatomi- tent!

Idag har vi haft anatomi tent i skolan. Det var en aningen krävande eftersom man skulle kunna ben och muskler samt kroppsdelar på latin. :) Jag läde mej nog dessa olika, men när jag fick tentamen framför mej så blev det tomt en stund i huvudet varefter jag fritt kunde fylla i provet. :)

Vi fick tillbaka våra grupparbeten i "introduktion till närvårdaryrket" ämne. Och lärarna hade skrivit på sidan om på olika ställen sina kommentarer. Och på sista sidan stod det att vi var godkända. :) Det var i och för sig ingen överraskning efter de timmar jag skrivit på arbetet, men nog var man stolt. :)

Hade även skolfotografering idag. Jag tog nog bara gruppbilden, men det är ju ett minne för livet det också. Ifall jag bestämmer mej att inrikta mej på barn och unga så kommer det att vara en annan grupp jag går med. För med dessa som jag nu går kommer inriktningen att vara äldre omsorg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0