28.11.2011

Igår hade jag och min älskling varit tillsammans 2år och 11 månader. Tiden har gått och man kan ju bara tänka sig bakåt i tiden. Till tiden som vi bodde på olika ställen och hade avstånd. Vi brukar sitta och fundera hur det var då och hur det är nu när vi bor tillsammans. :)

Igår hade vi även varit förlovade i 11 månader. :)

11.12.2011 har jag bott ett halv år i Österbotten. Konstigt hur det känns att man igår flyytade och nu har det snart gått ett halv år. :) Men jag är nog nöjd över valet jag gjorde. Alltså att flytta långt bort från barndoms trakten och kolla nya ställen. :) Ångrar det inte!

Kommentarer
Postat av: miranda

hur blev ni ihop/träffades och blev ni ihop på julafton då? :)

2011-11-29 @ 16:49:16
Postat av: camilla

Grattis :)

vart flyttade du ifrån?:) tur att du känner att de var rätt beslut iaf :D

kraam

2011-11-30 @ 08:31:08
URL: http://resanupp.devote.se
Postat av: Eleonore

ÅH snart är det ju 1 års och 3 årsdag för er med! Så roligt :D

Ja visst är det så, var sak får ha sin tid. Tack fina du!

Kram

2011-12-01 @ 10:09:59
URL: http://www.fika.med.nöjesgalaxen.se/
Postat av: Elisa

Oj vad gulligt! blev ni tillsamman på julafton?

Hur träffades du och din fästman?

Kraam :)

2011-12-01 @ 18:02:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0