2 dagar praktik

Nu har jag varit två dagar på praktik. Det är nog så härligt att få vara på dagis med barnen dagarna långa. :) Har nog haft det så skoj med dessa barn. :) Det är 21 stycken bran på denna avdelning som jag praktiserar på. :)

Igår pysslade vi och var ute. Det var faktiskt roligt att få duka bordet med handledaren och ta fram sängarna för vilostunden. :) Jag har lärt mej massor under dessa två dagar. :)

Idag jobbade jag 9.20-16.20. :) Och på morgonen var vi ju till Mulleskogen, så det var faktiskt kul. Det är länge sedan jag senast varit till Mulleskogen. :) Vi lekte och hörde på en saga i skogen. Det var kul. :)

Imorgon jobbar jag 10.00-17.00 så få se om det blir något bloggande. Eftersom jag skall ha sena passet och vi skall ha 7timmar/dag. Så på det sättet blir det sent. :(

Torsdag och fredag kommer jag att jobba 6.30-13.30. Så då kommer jag att vara morgon passet så kommer jag att få ha kvällarna lediga, men ser fram emot dessa olika pass. :) Älskar barn. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0