Torkställning!

Älsklingens store bror köpte en massa till oss på Jysk! Det var som helt otroligt. :) Jag tänkte nog att älsklingen skulle betala, men när han steg bort från kassan så att hans store bror kunde komma fram till kassan så förstod jag vad som pågick. :)

Så nu har båda bröderna deltagit med nånting till vårt nya hem. Det är så roligt då man inte behver ensam köpa allt utan man deltar med varandra. Så har vi också gjort med mamma då store bror min flyttade hemifrån. :)

Detta fick vi av älsklingens store bror. En torkställning och byk knipor. :) Det behöver vi sedan då vi får hem vår tvättmaskin. :)



Vi fick även en dusch gardin av älsklingens store bror. :)
Den satt älsklingen upp direkt igår kväll. Han skulle ha det för att inte sprätta vatten runt hela badrummet. :) Jag tycker det är bra då man hjälper och deltar med varandra. Vi kommer att delta i saker med älsklingens bröder, bara de behöver något större. :)



Den är nog fin. Gillar den. :)

Kommentarer
Postat av: Carl-Alfred

Hoppas allt är bra idag? :)

2011-06-30 @ 12:27:56
URL: http://carlalfredsplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0