Synd!

Vi åkte in till elgigantten igår för att köpa vår tvättmaskin, men när vi kom fram och gick in för att kolla var den fanns. Så hade de bara exemplaret kvar. De skulle få fler maskiner nästa vecka. :/ Så synd att vi inte fick hem tvättmaskinen på samma gång. Utan måste hämta den på måndag istället.

Försäljaren var trevlig och skrev mitt namn från början rätt, men sedan skall alla skriva vår nya adress fel. :/ *Suck* Okej, nästa vecka får vi vår maskin. Jag betalade den och reserverade en maskin så vi skulle få hämta den på måndags eftermiddag. :)

De hade sålt 16 stycken i början av veckan. Så de har som gjort vinst fast de inte länge har haft sitt erbjudande. Och nu får jag min tvättmaskin jag sparat till i spargrisarna. :) Var och tömde mina spargrisar till banken igår och tillsammans i båda hade jag 119,05€. Så jag är stolt då jag hade över hälften av tvättmaskinens pris ihop sparat. :)

Kommer troligtvis att ladda upp bilder idag. :) Har fått känslan att fotografera idag. :) Har nog glömt att ladda kameran, men han håller nog och sedan bara han är helt tom i batteriet vill jag ladda den. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0