Projektet klart!

Nu har jag äntligen mitt projekt klart. :) Jag har hållit på med köksstolarna nu en bra stund. Måsta som slipa dem och sedan spackla ställen där det skulle ha blivit gropar och så. Sedan har jag målat dem för att de skall se bra ut. :) Och nu är de äntligen färdiga.



En stol blev lite senare klar, för ingen hade börjat att slipa den och dehär tre stolarna hade älsklingen och hans bror slipat med maskin så när jag slipade för hand med sandpapper tar det ju längre tid. Då vi fick hem dessa stolar hade jag nog påbörjat med den fjärde stolen. :)

Den är nog nu hemma, men jag kunde ju inte hålla på med det hela tiden heller. För då skulle jag inte ha haft något att göra på dagarna när älsklingen jobbar. :)

Så nu måste jag komma på något nytt. Som jag skulle kunna ta som projekt. Kanske det finns nånting, men jag kommer bara inte på det just nu. :)



Köksbordet med alla stolar omkring. Kan bara säga att det faktiskt ser bra ut. :) Är nöjd över stolarna. Vi fick ju stolarna av älsklingens morfar. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0