Hej alla läsare :)

Nu har vi återvänt hem från södra Finland. Med alla mina möbler och mina vinterringar till bilen. :) Så nu håller vi på med att packa upp mitt sakta, men säkert. Så snart har vi vårt hem i skick. Man kan så småningom känna sig hemma när man har alltig här.

Vi var till södra Finland över midsommaren. :) Hälsade på mamma och bröderna. Tog även en sväng till min store bror för jag ville se deras lilla pojke. Och det var nog en söt liten charmör. :) Jag fick hålla honom i famnen hela fredagskvällen. :)

Lillkillen är 2 veckor gammal. :) Så söt och liten. Jag kunde inte tänka mej att han var så liten, men han var det. :) Nu vet man att små är söta. Jag pratade om lillkillen med mamma och vi kom fram till det att han bara är otroligt söt. :) Skall se om jag får någon bild på honom här. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0