Härliga strand!

Var igår med en kompis till Åminne folkparkens simstrand. Oj härliga strand. Var man än satt så var det svalt och skönt, men ändå soligt och varmt. :) Så vi satt där en timme och tala. :) Kunde som inte bli bättre. Vi skulle nog ta ett dopp, men sedan orka vi inte efter all soland. :)

Fick även höra att kompisen skulle åka till Skåne. Så nu är det bara att kasta sig på sin egen bakgård då man skall sola. Vill inte åka ensam till stranden heller. :/ Okej, jag borde kanske inte vara i solen nu precis. Har bränt axlar och armarna. Så jag skall ta det lugnt med solen. :)

Idag blir det bara en slapp dag hemma. Älsklingen kommer tidigare hem idag och jag skall nog hålla på att packa upp fortsättningsvis idag. :) Så man skulle ha huset i ordning då vi firar älsklingens födelsedag och vår inflyttningsfest. Kommer några kompisar till oss på lördagen. :)

Kommentarer
Postat av: . Pjumas . ♥

Svar: En nu bara, tänker int nämna namn!

2011-06-28 @ 12:34:45
URL: http://pjumas.blogg.se/
Postat av: . Pjumas . ♥

Svar: Ja sku säga de!

2011-06-28 @ 15:00:13
URL: http://pjumas.blogg.se/
Postat av: Jasmine

Svar: Hej Heidi! Ja, jag har fått din nya adress. Jag har varit på resa och har först nu haft ro att sitta med bloggen.

Hoppas att du mår bra. Jag bör snart vara igång med bloggandet som vanligt. Kika gärna in!



Kram

2011-06-28 @ 23:57:26
URL: http://rosanatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0