Fixat ärenden!

Idag har jag varit in till stan med älsklingens mamma. Kan inte köra i Vasa så jag fick ha henne och köra mej till arbetskraftsbyrån. Eftersom det ligger en god bit in i stan, så ville inte jag köra dit. :) Men jag fick det ordnat och på samma kunde vi ta en kopp kaffe med mammas syster. Så det gick ju helt bra. :)

Har betalat räkningar och nu återstår bara hyran kvar. Fick hyresräkningen idag, så vi måste betala den nu innan helgen. Skall ju åka efter mina större möbler under helgen och sedan skulle man helt och hållet vara österbottning. ;)

Diskade nyligen för jag vet att älsklingen snart kommer hem. Och då skall det börjas med maten. Då hinner man inte mera diska. :) Får snällt vänta på älsklingen och kolla med honom vad han vill ha för mat. :) Kanske han vill till och med göra den. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0