Äntligen idag!

Har som väntat helt massor på denna dag! För jag sa till älsklingen att idag skall vi hämta tvättmaskinen så vi får en egen tvättmaskin. :) Nu är den så passligt på erbjudande för 199€. Så man skulle spara närmare 50€ nu om man skulle ta fast i den. :)

Älsklingen slutar igen tidigare idag eftersom han började tidigare. Så jag väntar helt massor på att klockan skall bli tre och att jag skall köra hem till älsklingens föräldrar, när vi lånar deras bil när vi skall hämta tvättmaskinen. :) Så nu sitter man och kollar på klockan hela tiden. :)

Så idag på eftermiddagen får vi hem tvättmaskinen. Vad jag längtar. Vi har byk och jag tycker det känns påträngande att åka med byket till älsklingens mamma. Så nu skall jag äntligen få börja byka här hemma. :) Nice, skall vara så mycket enklare i fortsättningen. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0