Vardagsrummet städat!

Jag får nog vara stolt nu. Har fått vardags rummet städat för det mesta. Nu fattas bara golvet som är otvättat, men jag hinner nog med det ännu idag. :) Eftersom denna dag går till städandet. :) Och bloggande på sidan om. :)



Mattan passar bra in med gardinerna. Jag har fått upp gardinerna då vi flyttade in, men det tog ju sina dagar innan man hittade dessa klipps som man skulle sätta fast gardinerna med. Men när vi äntligen hittade dem så kom alla och sa att de hade fast hur mycket där hemma hos sig som vi skulle ha fått ta. :)



Bokhyllan passar in på sitt ställe. :)
Gillar även älsklingens tv som han köpte till sig i julklapp. :) Älsklingens gitarr har även kommit i bild.



Älsklingen har sin dator i vardagsrummet. Eftersom när jag börjar studera igen vill jag ha egen ro. Och det gäller då att jag skall ha vårt sovrum som arbetsrum. :) Så får han hålla på med sitt i vardagsrummet. Och denna uppdelning är så bra. :) Skulle inte ha det såhär om det inte skulle se bra ut och passa båda. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0