Trivs

Jag kan inte säga något mer än att jag trivs helt otroligt bra. :) Dag för dag som jag nu har bott i denna lägenhet så trivs jag bara bättre och bättre. Gillar denna lägenhet helt massor och fast vi är lite på sidan om allting så är det så skönt att bo här. :)

Det är skönt att vara lite på sidan om allting. Det är så lugnt här så man kan ju som njuta av det finba vädret som är och så kan man helt lugnt drömma sig bort på dagarna. :) Utan att vara orolig vad grannarna tänker.

Man ser inte mycket av dessa grannar som man har. En jobbar dagligen och den andra sitter bara inne på dagarna, men mot natten har han ljust. :) Så man vill inte förstå sig på sina grannar. Allt är bra så länge de hålls i sina lägenheter och inte börjar springa här. :)

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Svar: Jag har varit på resa i Taizé, Frankrike. :)

Kram

2011-07-08 @ 21:48:05
URL: http://rosanatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0