Tennis!

Idag har man fått springa som aldrig förr. Vi var med älsklingen och spelade tennis idag kväll. :) Det var faktiskt roligt. Vi var fem stycken och spela tennis idag, annars har vi bara varit fyra. Så idag fick man sitta även på bytes bänken.

Det var jag, älsklingen, T, T och B som spelade. :) Det var faktiskt fart i vårt spel idag. Vi har nog vanligtvis tagit det lugnt, men idag då vi var så många så måste vi ju lite röra på oss för att få sitta på bytes bänken. :)

Jag och älsklingen spelade en match som lag, men annars var vi nog upp delade och sedan var det ju att när någon dera av oss satt på bytes bänken som det var omöjligt för oss att lyckas komma i samma lag. :)

Kan bara säga att man skrattade så magmusklerna var sjuka. :) Jag som skulle slå bollen på andra sidan nätet så slog jag det endera för hårt så den flög på andra sidan hela plan eller så slog jag så att den åkte in i nätet. Har ju en egen klubba som älsklingens bror inte behövde nå mer eftersom han köpte ny. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0