Stickat!

Har inte precis haft något att göra. Så jag har nu stickat ett par yllesockor till min älskling. Tyckte jag kan göra det då jag inte har annat att göra. :)

Så ett par har jag nu klara, men andra paret är på hälft. Kommer få dem snart färdiga så får jag börja sticka små sockor igen. :)



Älsklingens yllesockor ser små ut, men de är nog helt passliga och så provade han ju dom medans jag hade stickat en bit. :)

Nu bara jag har andra paret klart till älsklingen, så skall jag börja sticka små sockor igen. Har tre små pojkar jag skall sticka till. :) Min storebrors pojek och så min lilla R. Men nu fick lilla R lillebror som också skall ha varmt om fötterna. Har ställt upp att sticka sockor åt pojkarna för att pojkarnas mormor kan inte sticka.

Skall vara snäll och fortsätta sticka eftersom P, som är mamma till R och lill gossen, är min bra kompis och dessutom har vi alltid tänkt att vi är tvillingar när vi är födda samma dag, samma månad och samma år. :)

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Vilka fina! :)



Svar: Tack! Jag är så inne i jobbet på ett hotel i stan att bloggen hamnar på efterkälken. Tråkigt men sant.

Hur har du det i sommarvärmen?



Kram

2011-07-13 @ 21:03:23
URL: http://rosanatt.blogg.se/
Postat av: Jasmine

Svar: Frankrikeresan var bra. Jag tänkte visa lite bilder framöver. Håll utkik! :)



Klart att din älskling kommer ha det varmt om fötterna, så fina sockar som du har gjort. ^^



Jag trivs kanon på jobbet! Sommaren går framåt och bloggen backar. Men jag tänker på den varje dag och kommer tillbaka i de stunder då tiden finns. Fortsätt gärna att läsa. :)



Kram

2011-07-13 @ 21:49:51
URL: http://rosanatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0