Sovrummet!

Sovrummet har varit sen vi flyttade in råddigt. Eftersom man inte riktigt visste var allt skulle innan vi fick mitt skrivbord och spegelbord i lägenheten. Till en början hade vi tagit två sängar av älsklingens föäldrar, men nu har vi min säng. ;)



Nattduksborden passar så bra in med sängen. :) Och så har vi ju varsin sida att stiga upp på. Man behöver inte mera krypa över varandra. :) Och jag vill inte mer att sängen är fast i väggen. Det har jag fått nog av!



Spegelbordet har till och med egen knut. Så den står inte i vägen för någon. :) Och den har jag nyligen fått städat tom. Den var övertagen av en massa saker. :)



Kissorna har fått komma på bild. :) Mitt skrivbord har vi i ändan på sängen, men ändå så att man ryms att gå där emellan. :) Gillar denna ordning, men hinner ju nog ändra runt här många gånger ännu. :)

Kommentarer
Postat av: Miranda

Sv: Ja, jag har gått en särskild konfirmation. De flesta här konfirmeras på sommaren.



Jo, vi har 9 år i grundskolan. Efter det är det Gymnasium som gäller. Efter gymnasiet är man färdigutbildad och kan börja jobba. Fast på frisörlinjen är det 3 år + 1 år praktik innan man kan börja jobba på riktigt.



Är du från Finland eller bor du bara där?

Måste man gå 6 år innan man tar studenten i Finland?



Ha det bra!

2011-07-19 @ 14:08:54
URL: http://livetsommiranda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0