Soligt!

Idag har bloggandet blivit lite på sidan om. Har som inte varit hemma och då jag ahr varit hemma har jag varit ute för det är soligt och varmt här idag. :)

Åkte för att handla nå lite tidigare idag. Och så postade jag ett brev till min brevvän som jag varit brevvän med i över 8år. Så jag satt brevet i posten med samma som jag var och handla. :) Mötte även älsklingens mamma vid affären och hon frågade vad jag skulle göra.

Så efter att jag hade handlat kalrt så åkte jag hem till henne. :) Satt där och drack kaffe med henne. Hon skulle även olja terassen så jag hjälpte lite till och stannade där en god stund. Talade där på samma med älsklingens farmor. :)

När jag kom hem gick jag på vår bakgård. :) Solen skiner där alltid på eftermiddagen så man kan helt lugnt sitta där och ta sol. :)

Kommentarer
Postat av: Adine

Låter som en härlig dag :)

Svar: Jadu, första delen av dagen var seg men efter maten övningskörde jag och uträttade en del ärenden med min pappa. Åkte till OnOff som säljer ut massa saker för att se om det fanns något vettigt kvar, hälsade på syrran, handlade och återvann skräp m.m. :P Men nu är jag äntligen hemma och ska ta det lugnt :)

2011-07-20 @ 20:59:08
URL: http://justbeingmyself.blogg.se/
Postat av: Adine

Svar: Jaha, det går hur bra som helst :) Tycker jag i alla fall! Har snart uppkörning :) Hehe japp, att ta det lugnt är gutt det :D

2011-07-21 @ 18:04:13
URL: http://justbeingmyself.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0