Södra Finland!

Idag bär vägen ner till södra Finland! Skall åka till mamma idag på eftermiddagen. Får reservera 6timmar på vägen då igen. :) Och det skall inte vara värre än tidigare heller. :)

Älsklingen fick ändrat sin arbetstur så vi kommer iväg redan omkring 14. :) Så det var inte så sent som vi skall åka. Annars skulle vi ha startat först omkring 16-17 tiden. Och tack gode lov att han fick det ändrat så man inte igen behöver köra mor natten. :)

Nu skall jag bara göra i ordning lägenheten, så man vågar lämna våra kissor ensamma över helgen. Älsklingens mamma sa att hon kan komma och kolla att kissorna har mat då vi är borta. Som jag tycker är mycket bra. Eftersom det är så påtryckande väder så man vill inte plåga små kissorna i bilen 6timmar.

Jag vet nog att de skulle gilla att åka bil, men det får bli en annan gång. Inte nu! Kommer nog att ta med kissorna om vi åker för en längre tid till södra Finland, men när vi nu bara skall tillbringa tiden över helgen där så tycker jag det bli onödigt att frakta med två små kissor. :)

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Svar: Kul! Du är en trogen läsare, du. :)



Bloggen kommer självklart att få mer uppmärksamhet längre fram. När man kommer in i de vardagliga rutinerna på nytt, finns bloggen där som en självklarhet.



Kram

2011-07-22 @ 19:06:50
URL: http://rosanatt.blogg.se/
Postat av: Adine

Förstår att ni inte tog med katterna då ni inte skulle vara borta länge :). Det är nästan taskigt att ta med dem så långt då..

Svar: Visst var det vackert? :) Jag ska köra upp och ca 1 ½ vecka :D Har både kört hemma och med en trafikskola så nu ska jag väl vara fulländad haha!

2011-07-22 @ 21:33:59
URL: http://justbeingmyself.blogg.se/
Postat av: Jasmine

Svar: Ja, Beverly Hills 90210 har för mig blivit en smärre drog - en serie som jag gärna lägger ner tid och pengar på.



Härligt att även du har hittat en serie som lockar.



Jag mår bra. Försöker så gott jag kan att blogga. Jobbar en del, men tycker att det är roligt.



Kram

2011-07-24 @ 20:47:56
URL: http://rosanatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0