Rabarber - Jordgubbskräm!

Första gången jag gjorde rabareber- jordbubbskräm i mitt liv. Och måste faktiskt säga att jag klarade av det. :) Det smakar och doftar gott. :) Är så nöjd att jag klarade av det så det skall vara nöje att få äta det till efterrätt idag. :)

Idag blir det grillat kött till förrätt. Efterrätten blir krämen. :) Nam! Älsklingen skall grilla så jag får sätta in inlägget. :)



Det ser så gott ut. :) Skulle så gärna sätta mej vid bordet och bara äta kräm. :) Men först skall man äta köttet och sedan kommer efterrätten. Efterrätten äts idag med vispgrädde. Nam!

Kommentarer
Postat av: Adine

Men mums :D

Svar: Precis :) Vår lägenhet är astråkig.. Vitt, vitt och vitt! Förutom toan och köket som är blått. Men kul att tänka på toaletten när man är i köket? Åååh...^^

2011-07-20 @ 13:47:06
URL: http://justbeingmyself.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0