Måndag!

Eftersom jag är uppe så tidigt, fast jag har ledigt så skulle jag kunna ta en städ dag idag. :) Älsklingen höll på att försova sig idag så jag fick väcka honom klockan 8. (finsk tid) Han skulle på jobb halv nie idag. Hela förra veckan började han jobba 6.50.

Tänkte nog städa redan förra veckan, men det blev inget av det. Så kanske jag skall ta och städa en aning idag och tvätta golven ikväll. Så jag har något hela dagen. Måste även åka för att handla idag. Nu när jag har min bil igen så kan jag åka och handla.

Skulle kunna tvätta nå kläder idag om vädret är bra. :) Vet inte vad de har lovat för väder, men man skulle ju kunna sätta igång maskinen i alla fall. :) Måste tvätta lakanen till en början. Brukar byta lakan med två veckors mellanrum. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0