Lycklig!

Nu är man lycklig tvättmaskins ägare. :) Vi var efter tvättmaskinen på måndags eftermiddagen. Och så fick vi satt den i badrummet. Vi satte igång maskinen första gången tom som det rekommenderades. :)

Igår satte jag igång maskinen första gången med kläder. Och den står tydligen inte jämn för den skaka så illa att jag trodde den skulle ta sönder golvet. :/ Men jag fick maskinen att tvätta kläderna klart. Älsklingen läste i handboken att maskinen skall stå precis jämn och att det skall kollas med vattenpass. Så de får vi göra idag.

Idag behöver jag inte byka före älsklingen kommer hem med vattenpasset. Kan ju inte stå alltid och hålla i den heller när den börjar skaka. Så jag måste få den att stå jämnt innan jag igen tvättar nånting. Vi fick ju våra kläder tvättade igår, så det är bara handdukar och sådant jag skulle tväta idag. :)

Bilder kommer idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0