Känner mej slö!

Nu har jag fått städat och torkat alla golv, men på något sätt känner jag mej nu slö. Har tvättmaskinen igång för andra gången idag, men jag skulle inte orka aktivera mej att tömma den på något sätt. :/ Kanske jag blev slö där när jag låg och läste bok i sängen och nu ligger jag i sängen vid datorn. Älsklingen har sin mini laptop på sitt nattduksbord. :)

Så det är ganska slappt att blogga då man ligger i sängen. :) Har bara alla bilder på den stora bordsdatorn som vi har i vardagsrummet, men fort springer jag efter kameran och sladden så kan jag fortsätta ligga och blogga. Vet nog inte vad jag har för bilder på kameran som jag skulle kunna visa.

Måste även tömma hela kameran innan helgen.
Skall ta med kameran på dopet och ta bilder på lill gossen och även andra. Kanske det blir någon bild där jag håller lill gossen i famnen och någon tar bilder. Får fråga om älsklingen skulle vara så snäll. :)

Kommentarer
Postat av: Miranda

Sv: Okej. Ja självklart är det bra med olika yrken. Jag själv skulle nog aldrig orka plugga mer efter Gymnasiet. Jag tröttnade på skolan när jag gick i 4:an så det tar nog ett tag innan jag pluggar vidare i så fall.



Jag konfirmerades i slutet på Maj i år. Det var nog ett av de bästa valen jag har gjort faktiskt. Vill inte att det ska vara slut.



Kram

2011-07-19 @ 13:30:18
URL: http://livetsommiranda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0