Fortsättning av städning!

Idag blir det fortsättning med städning. Skulle nog torka golven igår på kvällen, men när älsklingen kom hem så visste jag att hans mamma hade gjort mat så vi fick åka dit för att äta. Och efter att vi hade varit hos mamma och äta så åkte vi och spela tennis. :)

Åkte och spela tennis omkring 18.00. Och hemma var vi igen halv åtta på kvällen. Då hade jag ingen inspiration att torka golven, utan man hoppade bara i duschen varefter man kolla på tv. :)

Kvällen gick till att man bara slappade. :) Omkring nie gick jag i säng, läste bok till ungefär 22 och så var det bara att stänga ögonen och sova. :) Måste börja lägga mej tidigare så jag får upp älsklingen om morgonen. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0