Festen!

Kvällen gick fint. Gästerna kom omkring 18.00 på lördags kvällen. Alla hade det bra och vi satt inne till en början och bara talade med varandra. :) Jag tyckte kvällen började bra! Jag satt och talade med B och T. :) Men älsklingen var nog med i diskussionen. :)

Senare in på kvällen skulle vi grilla. Och då satte vi där ute. Älsklingen och B blandade en bål och alla fick dricka ifrån den. Tyvärr åkte N tidigt från oss då han skulle på en karneval samma kväll, men han hade det nog också roligt för vi satt där ute alla andra förutom H och T till en början. :)

Senare satte vi alla där ute och talade. Rolig kväll kan jag bara säga. :) Klockan närmade sig omkring ett på natten då gästerna började rusta sig hemåt. :) Jag och älsklingen gick och lade oss efter att gästerna hade åkt, men om jag förstått rätt hade alla roligt som var huvudsaken och alla kom överens. Inga bråk eller liknande. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0