Cyklat!

Igår efter födelsedags kaffet skulle älskling åka och klippa gräs till en äldre herre. Så jag sa till älsklingen att han behöver inte ta stress över hur jag kommer hem då han åker och klippa gräs. För om han skulle ha måsta fundera på mej och klippa så skulle det kanske inte ha blivit så bra.

Älsklingens mamma erbjöd nog att köra hem mej, men det kom gäster hela tiden och jag tänkte att det inte skulle bli något före senare på kvällen. Så jag hoppade på cykeln och cyklade hem. Vi har 10km till älsklingens föräldrar. :)

Älsklingens bror har älsklingens bil. Eftersom han håller på att båta bromsklossar på sin egna bil så behövde han en bil så han kan åka på jobb. Och så kör ju älsklingen nu med min bil så jag har att hoppa på cykeln om jag vill nånstans. :)

Det tog 40min att cykla 10km. Då hade jag en paus och motvind. Kan hända att jag får tråkigt att sitta hemma idag då vädret är fint, men jag kan ju alltid hoppa på cykeln och åka till älsklingens mamma. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0