Tandvärk!

Usch vad jag hatar tandvärk! Jag har haft lite tandvärk nu som då, men att jag nu börjar ha tandväek hela tiden får jag någit fel av. Jag ahr haft tandvärk sedan praktiken tog slut, men det har som inte varit varje dag!

Nu har jag senaste dagarna haft tandvärk på morgonen och på kvällen, men inget på dagen. Så nu idag har jag ringt till kommunala tadläkaren, men de tycker jag skall ringa pånytt imorgon för att de inte hade tid idag mera och så skulle jag kanske få akut tid imorgon. :/

Inatt har jag även bitit ihop tänderna. Så tandvärken är riktigt hemsk idag. Så jag är inte på så bra humör, men jag skall försöka blogga under dagen mera. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0