Tandläkare!

Värken var otroligt i natt. Och jag kunde inte sova så jag fick sitta uppe halva natten. Jag satt och kollade tv, men jag kunde inte koncentrera mej på något. Det var så fruktansvärd värk. Det ilade och värkte.

Jag tvingade mej att sova några timmar på morgon natten, men jag kunde inte sova så många timmar. Bra om det blev 2-3 timmar sömn. :/ Så jag mådde inte så bra på morgonen och ringde tandäkaren 8.00 finsk tid. Och jag trodde de skulle säga att jag inte får någon tid, men jag fick. :)

Fick tandläkar tid til klockan tolv, men värken gav med sig på morgonen när jag satt och väntade att klockan skulle gå. Och jag åkte till tandäkaren halv tolv. SSlapp in till tandäkaren lite över tolv, men jag fick inte så goda nyhter. :( De kom fram att tandens nerv var inflammerad och att det ända som hjälper är att höra rotfylning i tanden. Så nu är det andra gången jag är med om rotfyllning. :/

Fick ny tid till tandläkaren. Den är 20.02.2012. Så jag får nu vänta två månader att det blir gjort något igen. Och det som stör mej är att denna tand blev lappad i september nu i år. Och nu var den infammerad. Så sur på det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0