Svar till kommantarer

Nu har det varit två läsare som har ungefär funderat samma. Om hur jag och min fästman träffades och sedan om vi blivit ihop på julafton. Så nu skall jag besvara deras frågor.

Jag och min fästman träffades via hans tvillingbror. Min fästmans bror var i samma trakter där jag bodde och så ringde då min nuvarande fästman upp honom, men denna tvilingsbror hade ingen lust att prata i telefon så han kastade telefonen till mej. Efter det började vi prata på msn, varifrån vi sedan kom att tänka på saken att vi båda gillade varandra. Så då blev vi ihop.

Det var den 28.12.2008 som jag och min fästman blev ihop. Så det var inte riktigt på julafton som vi blev ihop, men det är nog inte långt ifrån heller. :)

Och sedan förlovade vi oss den 28.12.2010. Så vi förlovade oss på vår två årsdag. :) Och som sagt så har vi snart tre år bakom oss tillsammans. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0