Praktik veckan!

Oj oj, nu har jag bara en vecka kvar på dagis.. Suck! Hur har dessa 5 veckor gått så fort redan att bara en vecka återstår. :( Jag som ville att det skulle ta längre tid, men nu har det ju redan gått. Kommer sakna detta dagis helt massor. Underbara barn och ljuvlig personal. :)

Denna vecka har gått fort! På måndagen började jag med mitt yrkesprov. Och suck, snart är det förbi. Både praktik som yrkesprovs 5 dagar. Har haft yrkesprov måndag, onsdag och torsdag. Har ännu måndag och tisdag yrkesprov nästa vecka. :)

Barnen är så underbara och jag tvivs med dessa 4-5åringar helt otroligt bra. :) De är så härliga och de är så flitiga och ivriga att lära sig nya saker. :) Till och med att leka där ute är de så glada över.

Kommer att lämna in sommarjobbs ansökan direkt det är möjligt. Jag försökte förra sommaren att komma på jobb till detta dagis, men fick för sent veta att inte de svarar på e-mail om sommarjobb. Så iår skall jag ringa in dit och önska sommarjobb. :)

Kommentarer
Postat av: Eleonore

Oj har det redan gått 5 av 6 veckor på praktiken! Kul att du trivts så bra ändå :)

Ja visst är det skönt att ha allt under kontroll och att allt börjar bli färdigt!

Hoppas din helg varit bra, Kram

2011-12-11 @ 19:42:01
URL: http://www.fika.med.nöjesgalaxen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0