Jullov!

Nu har sex veckor praktik gått. Så nu sitter jag hemma i tre veckor och har jullov. :) Men inte skulle jag vilja ha så långt julov. Det skulle nog räcka med två veckor helt bra. Man vet ju inte vad man skall hitta på då man har så mycket ledigt. :(

Sista veckan på praktiken gick otroligt fort. :/ Början av veckan gick så att jag började tidigt och slutade tidigt. Då tog jag vara på eftermiddagarna och gick ut då det var ljust. :) Och så gjorde jag ett och annat också då jag hade möjlighet. :)

Onsdagen hade jag en lång dag. :) Eftersom jag var med på dagisets julfest. :) Så jag örjade halv tie och hem kom jag på kvällen efter nie. :) Julfesten var lyckad och jag fick vara med i ett program jag också. Och det var tomtarnas marsch. :)

Torsdagen gick som vanligt. Hade sena turen så jag kom hem efter fyra. :) Och det var så sorligt att lämna dagiset på torsdagen. Eftersom jag hade lite övertid som jag fick ta ledigt och julfesten så fick jag fredagen ledig. :) Men jag skulle nog mer än gärna varit på dagis den fredagen. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0