Gott nytt år alla!

Nu är det då årets sista dag. :) Så fort året gick då igen och vad har man hunnit under detta år då. *Suck*. Det är så mycket man måste tänka bakåt och se vad man hunnit med.

Jo, under våren tog jag examen inom frisör. Och jag som tycker det var nyligen, men det är nog ett halv år sedan. Och så tycker jag att det inte var länge sedan jag gick ut yrkesskolan heller, men tydligen har jag varit utexaminerad frisör i ett halv år. :)

Efter det kom sommaren. Och då flyttade jag hemifrån. Jag gjorde inget speciellt under sommaren, än gjorde i ordning här hemma. Och fick ju vänja mej med att bo sambo med min förlovade. :) Det som kanske krävde mest att vänja sig med var att man faktiskt hade flyttat bort hemifrån och skulle ta ansvar för egna livet. :)

Under hösten började jag mina nuvarande studier. Så man blir närvårdare och har möjligheten att börja jobba med det eller frisör. Jag vet inte ännu hur mitt liv ser ut om 2år, men jag hoppas jag har det klart sedan då det är aktuellt. :)

Så nu tar vi emot det nya året med nya saker. ;) Hoppas det kommande året blir lika bra som det gågna året. Och här på samma skall jag önska alla mina läsare ett gott nytt år 2012!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0