11.12.2011

Idag har jag bott ett halv år i egen hyreslägenhet. :) Så jag och min älskling har varit sambon nu i 6 månader idag. :) Konstigt så fort den tiden också gick. :) tycler ju jag nyligen flyttat till Österbotten. :) Men kanske man vänjer sig att bo i eget nu när den första tiden gått bra. :)

Det var den 11.6.2011 som jag flyttade för första gången bort hemifrån. Kan nog medge att jag ibland haft hemlängtan, men jag tror det är sådant som alla har till en början. Och jag som flyttade långt bort från mina föräldrar kanske känner hemlängtan starkare. :/

Men kan säga att det känns bra att bo i hyreslägenhet. :) Och ingen mamma som springer här av och an. Så man har ju fått ta ansvaret och fixa allt själv. :) Kul, kul.. :) har nog gjort ett bra val att flytta ihop med min älskling. :) Fungerar hur fint som helst i vardagen. :)

Kommentarer
Postat av: Eleonore

Visst är det härligt att bo hemifrån och skapa sig sitt eget liv men när man flyttat så långt bort är det klart man saknar hemma med :)

Min helg var kanon, jag var ledig från jobb vilket var härligt. Men kommer dessvärre vara ledig från det i minst en månad nu som det ser ut, det är så lite att göra nu :( Förstår att du kommer sakna dagiset, hoppas du får komma tillbaka dit och sommarjobba eller så :)

2011-12-13 @ 13:40:50
URL: http://www.fika.med.nöjesgalaxen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0