Trevlig fredagskväll!

Hej och hå alla läsare! Hoppas ni har en trevlig fredagskväll. :) Själv sitter jag hemma med min älskling och tar det lugnt. :) Vi har tagit varsin A.Le Coq. :) God öl, men inget man skall dricka allt för mycket. :)

Vi har tagit det lugnt idag och ätit god mat. :) I väntan på villa avslutning går det bra att sitta hemma en fredagskväll. Så imorgon är det villa avslutning som gäller. Bastu, raketer och några öl till. :)

Idag har vi även varit in till stan och handla. :) Hittade ett par jeans att köpa. Jag skulle själv betala dessa, men min envisa älskling sa att han skulle betala dessa. Så nu kan man åka till skolstarten i sprillans nya jeans. :)

Skall ladda upp bild här på nya jeansen. Direkt jag får kamera batteriet laddat och orkar sitta vid datorn. Imorgon kommer kanske bilden. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0