Systrar i Jeans!

Kollade filmen "The sisterhood of the traveling pants" igår kväll. Fick tyvärr kolla den ensam fast jag försökte muta med min älskling och kolla på den, men han var så upptagen hela kvällen och så skulle han sova tidigt också. :/ Försökte ju i alla fall. Kan ju försöka en ny gång. Kan kolla den filmen fast hur många gånger. :)

Jag hade nog sett filmen tidigare, men jag gillar den så jag kan se den om och om igen. :) Den är bara så bra så man inte kan tröttna på den. Har även läst boken till den första filmen så man kollar ju gärna den. :)

Har boken till den första filmen, men vet inte var jag skall få tag på boken till den andra filmen. :) Rekommenderar att man läser första boken och kollar filmen. Så lik varandra att det riktigt fick mej att förvånas. :)

Kommentarer
Postat av: ♫♪ Sandra T

åh älskar systrar i jeans!

2011-08-01 @ 17:17:55
URL: http://sandramusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0