Söndag!

Oj så veckorna går. Det är ju redan fredag idag. Hur kan dessa dagar gå så fort? Jag tyckte ju precis att veckan började, men nu har vi slut på en vecka då igen. :/ Usch så fort det går. Kanske tiden går fort nu när man har en hel del att sköta och göra. :)

Idag har vi hållit på att skruva på min bil. :) Har haft lite problem med den då det har regnat och man har kört, men det har som inte varit länge detta problem. Bara nu när det har regnat mycket på en gång. :/ Vi hittade problemet och fick det hoppeligen fixat. :)

Det är roligt att hålla på att skruva med älsklingen. Man lär sig bäst man håller på med honom. :) Han kan en hel del. Nästa projekt blir säkert vår taklampa som behöver ett fäste så vi kan hänga upp den i taket. :) Det är en lampa, men den har även dessa vingar så det är en fläkt på samma. :)

Finns nog ännu tid innan min skola börjar. Och så har jag ju ändå vissa lediga dagar, så inte tar tiden precis slut inte. Kan hända att älsklingens och min gemensamma vän flyttar granne med oss. Det får vi veta mer om imorgon. :) Men nu skall jag avrunda för att komma i säng ännu idag. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0