Solen skiner!

Ny månad, vi går närmare hösten då igen. Man märker att det börjar bli höst väder och svalare. :/ På morgonen är det inte så varmt, men på dagen blir det nog varmt om solen skiner. Så vår bakgård kommer att vara under solen hela dagen idag. :)

Nu under augusti har jag ännu ledigt, men sedan börjar skolan och man skall vara intresserad och aktiv. :) Skall som sagt studera ett yrke till. Och på något sätt har jag riktigt höga förväntningar. Längtar till skolan, men då vet man att det snart kommer vinter och kallt. Så man skall njuta av värmen ännu. :)

Hoppas solen skiner hela augusti ännu. Vill så njuta av värmen och solen ännu när man kan. :) Och så är jag ju hemma så jag har möjlighet att njuta av sommaren. :)

Kommentarer
Postat av: Fellemunk

Vill du bli dagens blogg? Va med i dagens blogg på min blogg! Jag drar en vinnare ikväll, lycka till och hoppas du vill vara med!



http://fellemunk.blogg.se/2011/august/tavling-dagens-blogg.html#comment

2011-08-02 @ 12:47:17
URL: http://fellemunk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0