Snart sova

Har luggit i sängen nu sedan nie, men mamma ringde och jag talade med henne en liten stund. För hon ville lite lätta på hjärtat gällande min bror. Han är helt hopplös och mamma har försökt tala med honom, men det vill inte leda nånstans då hon talar med honom. Han har alltid varit likadan.

Har även kollat två avsnitt "Skilda världar". Har som fastnat helt totalt i denna serie nu. Har ju nog sett avsnitt av serien tidigare, men det är ju så länge sedan så man minns ju knappt nånting. :)

Jag var så ung då serien spelades på finska kanalen. Så jag förstod ju inte vad seriens namn till exempel betydde. Men nu när man är äldre så förstår man hur bra som helst. :) Och jag har som fastnat i denna serie.

Min dag idag har gått till serien, men jag har nog städat här hemma i vår lägenhet. Att dammsuga är inte så lätt med två små kattungar som är rädda för dammsugaren. De springer som undan hela tiden och jag vill ju inte skrämma dem ännu mer. :) Kanske de blir vana med sammsugaren med tiden. :) Diskade även innan älsklingen kom hem från jobbet idag. :)

Får alltid en liten promenad när jag går efter posten. Har ju som en bit att gå till postlådan, men det är inte så farligt. Man måste som gå runt C-huset för att komma till postlådan. :) B-huset som vi bor i ligger längst bort på området om man kollar från parkeringen. Och parkeringen är i ändan på A-huset. :) C-huset är precis breve parkeringen. :)

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Svar: Naw, det gläder mig att du läser min blogg så aktivt. Jag försöker att skriva åtminstone ett inlägg per dag, vilket jag lyckas med för det mesta.



KRam

2011-08-10 @ 22:31:11
URL: http://rosanatt.blogg.se/
Postat av: Jasmine

Svar: Det är ju det som är det roliga med en blogg; att man kan tittade tillbaka i arkivet och läsa inläggen igen. Glad att du tar vara på den möjligheten!



Tack så mycket för ditt beröm. Du håller motivationen uppe till att fortsätta blogga. Tack.



Kram

2011-08-12 @ 12:21:19
URL: http://rosanatt.blogg.se/
Postat av: Jasmine - säljer handgjorda kort

Svar: Tack så mycket! Ja, kortet gjordes till ett brudpar. Det var mitt tredje bröllopskort, jag har inte riktigt kommit på tekniken än. Men jag jobbar på det!



Kram

2011-08-12 @ 13:09:26
URL: http://jasmineskortmakeri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0