One tree hill!

Idag skall jag fortsätta se på serien "One tree hill". :) Nice nice! Har laddat ner sesong 8 inatt. Så nu kommer jag att ha något att göra under dagarna igen. :) Är så lycklig, men har ingen text på det så får försöka mitt bästa att förstå engelska. :)

Har inte varit bra på engelska, men om man inte börjar höra på de utan text så lär man inte sej heller. :) Har alltid tryggat mej med text, men idag går det inte. Det hade inte ännu kommit sesong 8 med svensk text så jag får kolla utan text. :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej, vill du vinna en Regal klocka? Kolla in min tävling på min blogg, där har du chansen att vinna en ny svart regal klocka! Hoppas du vill vara med!



http://fellemunk.blogg.se/2011/august/tavling.html#comment

2011-08-04 @ 15:48:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0