Lugn dag!

Idag skall jag bara ta det lugnt och blogga en aning. :) Jag vet inte ännu vad jag skall göra, men det ver jag att jag kommer att ta det lugnt. Kanske älsklingen skall jobba idag kväll, men jag skall bara hoppeligen ta det lugnt. :)

Kommer att springa runt med kameran. Så jag skulle få några bilder på bloggen. :) Har inte kommit på ännu vad jag skall ta för bilder, men det brukar jag komma på då jag går runt med kameran. Och så skall jag sätta in bilderna från dopet på min dator. :) Har inte gjort det ännu.

Har nog några bilder på kameran som jag inte har laddat upp på bloggen. Och så skulle älsklingen efter nå nattduksbord idag. Men kanske jag åker med. Det får jag se sedan. :)

Bilder kommer under dagen. :) Men när vågar jag inte säga. Säger inga klockslag så ingen blir besviken eller sitter och väntar på bilderna. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0