Läst bloggar!

Nu har jag suttit och läst en massa bloggar. Texten bara yr runt i mitt huvud. :) Läser olika bloggar. Och då jag hittar ett intressant inlägg så brukar jag kommentera och så. :) Detta har varit en öugnt eftermiddag med att läsa bloggar av olika slag. :)

Har läst från hobbyn till graviditeter och så vidare. Har ju själv baby feber och jag har sagt det till min älksling, men jag förstår honom och jag skall ju ännu studera så jag får vänta med det ännu en tid. :) Men jag överlever bara jag har min älskling vid min sida. :)

Mina unika besökare stiger dag för dag. :) Kollade nyligen min statistik och såg att den är upp i 10 unika besökare både måndag och tisdag nu. Så jag skall fortsätta läsa bloggar och skriva inlägg här. :) Kommer nog bilder direkt jag skall göra något. :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu är vinnarna i dagens blogg klara! Gå in o kika och se om det blev ju!



www.fellemunk.blogg.se

2011-08-02 @ 18:41:04
Postat av: Nathalie Nyrén

Jag vet inte hur länge jag har kollat på det men jag har sett alla 8 säsongerna, även de avsnitt som inte visats i Sverige än. Hm.. Alltså jag älskar alla karaktärer lika mycket! Kan inte välja.. haha!



Du då? :)

2011-08-02 @ 20:22:21
URL: http://nathalienyren.blogg.se/
Postat av: Nathalie Nyrén

Ja okej! Just nu kollar jag på Pretty Little Liars som precis börjat i Sverige, dock har jag sett det som visats i Usa också.. Du då? :)

2011-08-03 @ 01:35:46
URL: http://nathalienyren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0