Konstens natt 11.8.2011

Vi var med älsklingen in till stan på torsdags kvällen. Det var konstens natt i Vasa på torsdagen och vi funderade länge om vi skulle åka eller inte. Och så ringde älsklingen sina kompisar och så fick vi veta att tre stycken skulle åka från Malax till stan. Så vi rymdes bra med i samma bil. :)

Vi åkte iväg halv åtta. Vi hade gjort oss i ordning och våra gemensamma vänner plockade upp oss hemifrån. :) Jag uppskattar att det finns vänner som vill ta med oss. :) Vi åkte via älsklingens föräldrar och sedan fortsatte vi vägen in till stan. :)

När vi kom till stan var det fullt med folk där. :) Vi fick söka parkeringsplats en god stund. För det var så fullt med bilar i stan så man måste ungefär söka plats på alla parkeringsplatser, men en stund såg det hopplöst ut. Vi stannade vid en parkeringsplats för att se om någon var påväg. Vi behövde inte vänta länge så backade en bil bort från en ruta bakom oss. :)

Vi gick till en krog till att börja. :) Men den var så full att alla inte fick sittplats heller. Så vi bör ställe och kom till ett annat ställe där det också fanns en massa folk, men eftersom där var en av mina vänner så hade vi sittplats där. Jag meddelade vännen att vi kommer till samma ställe där hon satt så hon hade hållit platser lediga för oss. :)

Träffade många nya vänner och roligt hade vi. :) Jag hade det roligt och älsklingen var med sina vänner, så vi satte inte hela kvällen i samma bord. Jag satt med L och S i ett bord där det satt en massa andra människor och älsklingen gick i ett bord med sina vänner. :)

Hemma var vi igen klockan 1 på natten. :) Vi fick skjuts hem av samma som vi åkt till stan med. Så tackade vi för skjutsen, men de tackade för att vi varit med. Så kanske man kan ta det pånytt när det gick så bra. :) Det var annars älsklingens första gång på krog och vi hade båda roligt. :)

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Svar: Åh, härligt för dig att du har ännu en veckas ledighet, efter att jag har återgått till skolan.



Kram

2011-08-18 @ 22:27:58
URL: http://rosanatt.blogg.se/
Postat av: Jasmine

Svar: Åh, va' härligt! jag hade gärna haft några veckors ledighet till.

Då är du alltså en av dem som ser fram emot hösten? :)



Natti!

Kram

2011-08-20 @ 01:25:09
URL: http://rosanatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0