Kaffe sällskap. :)

Idag fick jag ett meddelande där det var en fråga. Frågan gällde vad jag skulle hitta på nu ikväll. Och det ända jag hade var att komma hem från skolan. Det var L som skickade meddelande för hon och S funderade att komma ut till oss och hälsa på. :)

Kom hem och gjorde allt i ordning från skolpapper till övriga räkningar. :) Så skickade jag meddelande till L och sa att jag nog var hemma nu. Då ringde hon upp mej och sa att S skulle komma över till henne nu och sedan skulle de åka till oss. :)

Älsklingen åkte på jobb just innan L och S skulle vara framme hos oss. Älsklingen brukar jobba vissa kvällar för en chaufför med att svetsa och fixa saker på lastbilarna och släpen. :) Så jag fick ta emot L och S ensam. :) Satt och drack kaffe och diskuterade världens gångar. :)

L och S satt hos oss i 1½ timme. :) Det var riktigt roligt att få kaffe sällskap då jag inte brukar dricka kaffe på kvällarna ensam. Så nu fick jag kvälls kaffe på samma som dessa satt hos oss. :) Och roligt hade vi kan jag säga. :)

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Det är alltid trevligt med sällskap. :)



Svar: Ja. R bor i Stockholm och jag i Göteborg.



Kram

2011-08-29 @ 22:48:57
URL: http://rosanatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0