Hej hallå!

Nu har man återvänt från en rolig villa avslutning. :) Kvällen gick bra och raketerna var fina. Tyvärr glömde jag hem kameran, så de kommer inga kort på villa avslutningen. Precis då vi var påväg ut till villan kom jag på att jag glömt hem kameran. :/

Hade roligt och tog några cider och öl. :) Grillade, badade bastu och kollade på raketer. Pratade även med älsklingens släkt och spelade boll med lilla R som är snart 4år. :) Roligt hade både vi större och han den yngre. :) Det var allt som allt 3 småa barn ute vid villan. :)

Idag har det varit en dag då man tagit det lugnt. :) Har inte orkat göra något. Bara slappat. Har inte haft så illa idag och hoppas det inte kommer nå illamående heller. :)

Sista lediga dagen idag! :( Men det skall bli roligt att börja studera. Nya vänner, nya klasskompisar och såklart lite vänner man lärt känna under våren. :) Som min käre vän L. :) Skall bli roligt att se L imorgon. Hon är ju nog ledig, men jag kan hälsa på henne efter att min dag är slut. :) Hon bor ju på internat. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0